fredag 22 maj 2009

Uppdatering



Ja, nu har jag slarvat med bloggandet igen. Men denna vecka var fullknökad med jobb och annat trevligt.

Först och främst Big Ben giget. Gick helt ok, var tredje person i startordningen och publiken var också helt ok. Kändes som om jag hittade ett lugn på scen och det är något att eftersträva för att kunna vara sig själv. Hade ett nytt avslut jag ville testa men det gick inge vidare. Det inkluderar musik. Spännande va?

Sen var det arbetsvecka med tidiga mornar och sena kvällar, jag menar jag hann knappt twittra. Så lite tid hade jag.

Men här uppe är klippet som jag utlovade från Gasta. Dit jag i skrivande stund är på väg.
Det är avslutning för våran klass och våran headliner är ingen mindre än Adde Malmberg.
Ska bli jättekul att träffa honom. Och se honom på scen.

Skriver mer om det imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar