söndag 24 maj 2009

Gasta iförrgår.

Japp, sista giget, i stå-upp kursens form iallafall, på Gasta.
Ingen gästlärare denna gång men en större headliner. Med större menar jag inte nödvändigtvis bättre men som folk känner igen mer.
Vem var det nu då? Adde Malmberg välsignade oss med sin närvaro och vad bra han var.
Man märker ganska snabbt att han hållit på med det här ett tag.
Jag hade aldrig sett honom live förut och det var inspirerande.

Hur gick det för mig då? Jo tack, bästa Gasta giget hitills. De andra gångerna vi kört där hade jag som mål att testa nytt varje gång med blandade resultat.
Denna gång körde jag bara säkert material och allt gick jättebra.
Tror det syntes på mig att jag hade självförtroende i mina skämt.
Fick t.o.m en komplimang för ett skämt av herr Malmberg. Då kändes det extra kul.

Men kungen av kursen den kvällen var Johan Lingdén.

Detta klipp var dock inte från den kvällen men ändå.

Dags att börja ladda för ett privat gig sen dags för Komikazes säsongsavslutning.

1 kommentar: