torsdag 14 maj 2009

Första roliga komikern.

Som utlovat kommer nu den första komikern jag tycker är rolig



Ja, Zach Galifanakis är en komiker som jag beundrar väldigt mycket. Just för hans inställning till det hela. Just det här klippet visar bara när han gör några av sina karaktärer men annars är hans stand-up väldigt mycket enstaka meningar utan att vara så mycket one-liner humor.

Första gången jag såg honom var i en comedy central special. Då det var det uppdelat i 3 delar. Första delen stod han med en mic och körde lite, i den andra satt han vid en flygel och körde lite skämt till musik utan att sjunga och i den tredje visar han lappar medan låten Eternal Flame sjungs.

Om ni har möjlighet att se denna gör det, skrattade så att jag nästan grät (inte för att jag inte är så macho att jag inte skulle kunna gråta men det här var inte ett av dessa tillfällen bara).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar