måndag 25 maj 2009

Löning för vissa iallafall

Nu var jobbhelgen avklarad och nu väntar en härlig jobb vecka. Tyvärr utan några inbokade gig utan denna tid ska användas för annat. Jaga tider till hösten, skriva nytt material och kanske kolla in lite annan stand-up. Man kan ju bara fokusera på stand-up.
Då måste man bli tokig.

Tror därför bloggen kommer fortsätta utnämna roliga komiker och eftersom det är löning för vissa (inte för mig men jag är ganska storsint av mig) så tänkte jag (be)löna er idag. Ska sluta med parenteserna, förlåt.

Min lillebror Charlie och hans vän Adrian har gjort en del roliga kortfilmer. Har visat en tidigare. Här kommer den senaste i ordningen.



Lite kuriosa, bägge dessa herrar har nu börjat med stand-up. Jag kan inte ta åt mig all ära. Jo, det kan jag förresten. Ja, jag tar åt mig all ära. Så det så.

1 kommentar:

  1. Hrm ojojoj kanske måste vi prata vare sig du vill eller ej. Den här filmsnutten gjorde min dag, tillsammans med sjötungan naturligtvis.

    SvaraRadera