torsdag 20 augusti 2009

Ur shortsen tillbaks till långbyxor!!!

Ja, med dessa enkla ord vill jag väcka till liv denna blogg igen.

Har glidit omkring i shorts varenda lediga dag oavsett hur vädret sett ut. Är en stor shorts älskare. Inte för att jag har hur många som helst men tillräckligt många för att vara nöjd.

Men nu är det slut med det. Tillbaks till jobbet och tillbaks upp på scen. Har 2 gig nästa vecka. Det första på tisdag på Komikaze.
Så nu spånar jag som bäst vad som måste slipas och om jag kan komma på något kul, något nytt kul liksom.

Har haft uppehåll i 5 veckor utan att ens titta på stand-up så det ska bli otroligt kul.

För att kickstarta denna blogg och denna sensommar säsong kommer därför en musikalisk och komisk pärla.

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka! Och tack för nostalgi-trippen...en av mina favoritvideor! =)
    See ya on da clubs! Stay black!
    /Tobbe

    SvaraRadera