lördag 29 augusti 2009

Stockholm Comedy Festival

Igår så drog då Stockholm Comedy Festival igång och det kändes riktigt roligt att få ta del av det detta spektakel.

Hela programmet kan ses HÄR!

Det jag skulle delta i var rookiescenen vilket är förståeligt då jag känner mig väldigt rookie i alla fall i jämförelse med resten av mina kollegor.
Först ut i ordningen var jag och det kändes lite fint att få vara först på denna premiär omgång. Publiken var måttligt intresserade i början men ju mer jag körde desto mer kändes det som om de hängde med.

Så även om vissa av mina skämt brukar få mer skratt så tror jag att jag iallafall värmde upp publiken lite på vad som skulle hända sen.

Nu fortsätter festivalen hela helgen och jag kan verkligen rekommendera den,
det finns något för alla.

För egen del börjar uppladdningen för Big Ben imorgon då jag ska vara MC.
Här är de som ska uppträda:
Adeel Faqih
Allan Persson
Henrik Dahlgren
Joe Eagan
Al Pitcher
Karl-Axel Björnberg
Karin Fagerlund
David Waltdfogel
Tess Persson
Tomas Bonderud
Aron Flam
Hannes Hervie
Lasse Nilsen

Sen kan det alltid ändras och man vet aldrig vem som kan dyka upp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar