onsdag 26 augusti 2009

Svenska stand-up galan mingel och Komikaze.

Gårdagen var full med roliga saker. Både första gången på scen på över 5 veckor och stå-upp mingel. Men vi tar det i tur och ordning.

Komikaze: De har ett nytt upplägg där man betalar 50 kr i dörren och då får man en 50 kr kupong att växla in i baren. Så egentligen betalar man för första ölen i dörren.
Publiken var tydligen den lägsta på länge men det var kanske ett bra uppvärmings gig nu när man inte kört på ett tag. Fast jag kände inte att jag kom igång ordentligt.
Jag tror nog att jag blev för avslappnad och var inte på helspänn och kom inte ihåg vissa grejer jag ville köra.

Som tur är nästa gig på fredag så det finns hopp att fredagens gig på Södra Bar kommer bli bättre.

Sen efter giget drog de flesta av oss till just Södra Bar för svenska stand-up galans efterfest. Det var riktigt roligt, man gick bara omkring och morsade på alla.
Såg väldigt många roliga personer på en och samma gång.
Nästa år kanske man ska gå på galan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar