söndag 23 augusti 2009

Country känns rätt en söndag.

Ja, jag måste erkänna att jag är en country frälst kille.
Kan inte riktigt säga när det började men det blommade ut när jag jobbade som au-pair eller manny i florida.
Det kan ha varit att jag kände igen mig i texterna när man var ensam sådär.
Eller bara för att bra country är bra country och då menar jag inte bara Ryan Adams som tydligen ska räknas in i det facket men det finns såna som är lite roliga sådär putslustiga liksom. Såg i tidningen att Toby Keith ska köra i Sverige snart och då tänker jag direkt på den här.

Sen ska den här bloggen handla om stand-up också självklart. Ikväll ska det filas lite inför Komikaze giget. Sen fick jag tid på Stockholm Comedy Festivals rookie scen.
Så kl 7 på Södra Bar på Södra Teatern ska jag köra där.
3 gig på en vecka känns otroligt kul. Men mycket vill ha mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar