fredag 5 mars 2010

Japp, japp, japp...

Ingen uppdatering på ett tag så vi kan ta en snabb genomgång.

Födelsedags giget blev inställt pga sjukdom, fick fira in min 29-årsdag med skorpor och blåbärsoppa som tur i oturen var min fru också sjuk så jag behövde inte vara själv. Däremot känns det trist, kändes som om många skulle dyka upp och titta.
Några för första gången men jag laddar om och nästa år är det 30 så då kanske man ska styra upp något riktigt ordentligt.

Jag klarade av att köra det andra giget förra veckan. Laughs at the Liffey oskulden är nu tagen och jag hade kul. Det var en kille som störde lite men det funkade ändå.
Snarare funkade det bättre tack vare honom.
Har ett filmklipp som förklarar det hela men just nu är det klippet i redigering, måste lägga till undertext så man förstår.

Annars har jag jobbat och hållit mig sysselsatt på diverse vis.
En av dessa sysselsättningar har varit


Uncharted 2, det snyggaste spel jag nånsin spelat. Otroligt roligt spel också.
Anledningen att jag sträckspelat är för att det är lånat av en vän.
Frågan är om jag glömmer bort det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar