tisdag 16 mars 2010

Den som väntar

Ja, dags för en veckouppdatering känner jag.

Förra veckan genomförde jag mitt andra gig på Laughs at the Liffey. Gick lite bättre denna gång men jag var ändå lite missnöjd. Såhär i efterhand känns det som om jag skulle försökt med en annan infallsvinkel men men. Det lilla nya jag hade förberett togs emot bra och det ska utvecklas till Kafé Klaver nu på fredag.

Annars har det varit en ganska comedy fattig vecka och den här ser ut att bli liknande förutom fredag då. Blir lätt så när man har ett heltids jobb vid sidan av stand-up.
Ett heltidsjobb som kan vara lite svårt att köra flextid. Snart ska jag dock byta butik och då kommer arbetstiderna bli bättre. Mer tid åt stand-up alltså.

Man ser en hel del stand-up i väntan på att få köra själv och en personlig favorit som bara blir bättre och bättre är Isak Jansson.



Han är någon ni borde se när man får chansen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar