söndag 21 februari 2010

It´s all coming together.

Nu börjar det kännas att allvaret eller det allvarliga i att skämta på tisdag är stundande. Håller på redan nu att gå igenom materialet i huvudet så att det ska sitta som rinnande vatten. Oftast gör jag det samma dag. Problemet är att om jag gör det kan det bli att jag vill trycka in något som jag kommer på just då.
Typ någonting om OS eller apoteken. Vissa gånger funkar det men de flesta fall inte.
Har nog med hur länge man kört och hur mycket material man har i ryggsäcken att dra fram om det skulle krisa sig. Jag är inte där än.

Av en slump zappade jag för Comedy Central och såg att det visade klipp från Stockholm Comedy Festival från i somras. Jag var där och körde men det filmades inte.
Sånt kan funka lite som en sporre, att jag känner att jag skulle vilja vara så pass stor att de tom skulle filma mitt gig. Så det är bara att kämpa.



Precis som Rocky!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar