fredag 19 februari 2010

Planering och annat bra.

Jobbar idag och hela helgen så det blir till att planera giget på tisdag och torsdag på kvällstid och mitt bästa tänkande kanske inte kommer då. Det kommer bli lite nytt och lite gammalt i ny kostym. Kommer nog bli en bra mix.

På tisdag är det Open Ingella vilket innebär att det kommer vara folk som kört en del, folk som kört lite och folk som inte kört alls.
Det brukar alltid vara fullt och stämningen är toppklass. Känns som en perfekt omgivning att tillbringa sin födelsedag.

Men om vi tänker på bortom stand-up och min födelsedag så kommer det släppas ett spel till ps3 som jag längtar efter att sätta klorna i.

Heavy Rain!!!


Hut ska man kunna skriva skämt när det finns så många bra tv-spel jag måste spela?
Det är såna problem jag brottas med varje dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar