fredag 17 april 2009

Shetlands ponny igår.

När man bara läser titeln låter det inte som om jag ska skriva om stand-up.
Gårdagen var speciell, publiken var liten men engagerad. Det var lika mycket komiker som det var "vanlig" publik. Så det bredde på lite nervositet men det gick ok.
Hade velat köra lite annat, var inställd att det var en gymnasieskole publik men det var ett annat event som krockade. Så jag hade kunnat köra lite snusk skämt.

Det finns inspelat och jag tänkte att jag skulle lägga upp det här om jag får 10 kommentarer på det här inlägget. Behöver inte stå något men en tidsgräns finns, ni får helgen på er.

Lycka till.

8 kommentarer:

  1. Jag vill höra, finns ju inte inget annat å skratta åt här på landet...

    SvaraRadera
  2. I dare you, I doubledare you....
    Mimmi

    SvaraRadera
  3. Hörni vi kan ju ge fler än en kommentar! Han sa inget om antal personer... /Empa

    SvaraRadera
  4. Jag gillar Magi
    /Michele

    SvaraRadera
  5. Kom igen bara 2 till / samariten

    SvaraRadera