onsdag 8 april 2009

Im bad, really, really bad.

Citatet är från Lars Vegas version av Michael Jacksons bad, där "bad" betyder dålig.
Vet inte ens om jag är bloggvärdig längre. Känns lamt att skylla på jobbet men det är faktiskt orsaken. Jobbat långa tråkiga pass och har inte känt att jag haft något att säga men min twitter har ju rullat på hårt. Förutom jobbet försöker jag tänka ut roliga saker att säga nu på söndag. Big ben time! Publiken brukar vara grymt bra, att den brukar vara grym är iofs ingen garanti att den ska vara det då också.
Jag har bombat där förr, tror det var andra gången jag körde där. Gjorde det klassiska rookie misstaget med att byta ut allt mitt material, i tron om att det gjorde mig till en vassare stå-uppare. När det egentligen är mycket bättre att köra det som funkar och sen lägga till något. Får se hur mycket jag vågar lägga in på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar