fredag 29 januari 2010

Jag är så puckad.

Om ni ser mitt tidigare inlägg så ser ni att jag trodde att det skulle komma en Thundercats spel film. Jag kan ha varit lite ivrig för efter jag publicerat inlägget började jag läsa alla kommentarerna och insåg då att det är en snubbe/tjej (måste tänka genus) som har tagit filmklipp här och där och helt enkelt gjort en Thundercats trailer.
Jag i min iver och lycka gjorde helt enkelt ingen research utan i min blinda glädje bara skrev och trodde väl lite för mycket om hollywood. Det kommer aldrig komma en sådan här film. Tyvärr.

Men däremot tar det inte ifrån killen eller tjejen har gjort ett enormt arbete och dessutom övertygande. Eller som en av kommentarerna var "C´mon hollywood we´re making better trailers then you!!"
Det ligger lite sanning i detta.

Nog om min nördighet. På söndag smäller det alltså på Big Ben, ska försöka köra lite nytt och se hur det går. Förhoppningsvis vägen. Att det går bra, alltså.



Lite kul tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar