lördag 21 mars 2009

Bio tips

Igår var höjdpunkten Watchmen filmen. Läst serien (för att ja, jag är en nörd) och gillade den. Det känns konstigt att säga att man bara gillade den, känns som man måste skriva älskade den. Det var närmare älska än gilla, så då var det utrett.

Tyckte filmen var grym, storyn visste man var bra och utseendet är bara att gratulera.
En riktig njutning att skåda. Brukar känna en viss tveksamhet att gå på bio mest för att jag stör mig på folk. Med folk menar jag de som tar av sig skorna, de som halvägs genom filmen sliter upp en chips påse (då de ätit upp de popcorn de köpt) men framförallt de som pratar.

Men inget sånt igår, folk respekterade filmen, alla satt tysta och bara njöt. Så önskar jag att alla filmer man såg var.

Tips för er som går på filmstaden Sergel om ni får möjlighet ta plus stolen, kostar 20 kr extra men är betydligt skönare än de vanliga.

Så det var ju inte så mycket om filmen....... Men den var jättebra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar